Εδώ και αρκετά χρόνια υπάρχει μεγάλη διένεξη για την ακριβή έννοια της αλκοολικής αγάπης. Χιλιάδες γράμματα που έχουμε λάβει μας ζητούν επίμονα να ξεκαθαριστεί η έννοια του όρου και η ακριβής σύσταση και προέλευση της πολύπαθης φράσης ώστε να αποφεύγονται παρεξηγήσεις λόγω της παρερμηνείας του όρου και της κακής και ανεπιτυχής χρήσης του.
Το κείμενο αυτό έχει ως αυτοσκοπό να δώσει φως στο μυστήριο που διέπει την έκφραση και να ανοίξει την πόρτα διάπλατα σε όποιον αληθινά αξίζει να την χρησιμοποιεί.
Με μια πρώτη εννοιολογική αναφορά στην έκφραση “alcoholic love” ή ελληνιστί “αλκοολική αγάπη” μπορούμε να αναλύσουμε συνοπτικά πως αναφέρεται σε μια αγάπη βασισμένη στο αλκοόλ ή όπως συχνότερα και εσφαλμένα μεταφέρετε, σαν μια αγάπη για το αλκοόλ.
Η έννοια της αλκοολικής αγάπης ουδεμία σχέση έχει με την αγάπη για το αλκοόλ ή την τάση προς αλκοολισμό. Παρατηρείται συχνά η έννοια της παρερμήνευσης αυτής από έφηβους καταναλωτές μπυρών σε πλατείες ή μπάρ του κέντρου καθώς και διάφορους άλλους τσαρλατάνους ή καιροσκόπους που χρησιμοποιούν την έκφραση για την απόκτηση κέρδους σε βάρος της βαθύτερης αξίας και της αληθινής έννοιας της αλκοολικής αγάπης.
Ακόμη, η παρερμηνεία της έννοιας συναντάται συχνά και από θαμώνες νυχτερινών κέντρων, ακροατές του ραδιοφωνικού σταθμού Ντέρτι ΕφΕμ και καταναλωτές σκοτσέζικων αλκοολούχων ποτών σε νυχτερινά κέντρα της παραλίας. Το ντροπιαστικό αυτό κοινό είναι τρανό παράδειγμα της αλλοτρίωσης της έννοιας και τη αποσύνθεσης της λεκτικής ορολογίας. Υπεύθυνος για την μεθόδευση της κατάστασης αυτής είναι ο γνωστός αοιδός Notis.
Ο μυστακοφόρος αοιδός, υπέρμαχος της μη κινηματογράφησης των εμφανίσεων του, ερμήνευσε πριν χρόνια το τραγούδι “Αγάπη Αλκοολική” στίχοι του οποίου μπορούν να βρεθούν στο διαδίκτυο. Στο συγκεκριμένο άσμα ο μυστακοφόρος αοιδός αναφέρεται στο πρώτο πρόσωπο μιλώντας για την αγάπη του προς το αλκοόλ και πως η ερωτική του απογοήτευση τον οδήγησε στην υπερκατανάλωση ουίσκι. Στο τραγούδι αυτό αναφέρεται στην γυναίκα που τον οδήγησε στις πράξεις αυτές ως “Αγάπη Αλκοολική”.
Συμπερασματικά προκύπτει πως οι ακροατές του καλλιτέχνη καθώς και του συγκεκριμένου είδους μουσικής μπορούν εύκολα να παρερμηνεύσουν την έννοια της “αλκοολικής αγάπης” με την “αγάπη αλκοολική” του τραγουδιού, μέσα στο πλαίσιο της αλληγορικής ερμηνείας και της ανακατάταξης των λέξεων, που παρ'όλα αυτά πρεσβεύουν σημεία άκρα αντίθετα.
Από τα προηγούμενα βλέπουμε λοιπόν πως η κοινωνία μας οδηγείται σε ένα δίλημμα όσον αφορά τη συγκεκριμένη έκφραση και τις ενέργειες που ενεργοποιεί η ακρόαση της φράσης αυτής. Ιστορικά, η γέννηση της έννοιας της αλκοολικής αγάπης τοποθετείται στους μεσαιωνικούς χρόνους με διάφορους ποιητές της εποχής να αναφέρονται στην αλκοολική αγάπη ως προιόν μαύρης μαγείας και μυστικιστικών τελετών. Τα στοιχεία βέβαια αυτά δεν μπορούν να θεωρηθούν τεκμηριωμένα καθώς οι μάγισσες της εποχής οδηγήθηκαν στην πυρά.
Μένει λοιπόν να αναλύσουμε την πραγματική έννοια της αλκοολικής αγάπης και τα κύρια σημεία αναφοράς και ενέργειας της. Η πραγματική έννοια της αλκοολικής αγάπης αναφέρεται σε μία αγάπη-εθισμό, μια αγάπη που αποστρέφεται την μετριότητα και χτίζει τα όρια της πέρα από μικρότητες και νεοσυντηρισμούς. Αναφέρεται σε μια αγάπη παθιασμένη και ανιδιοτελή, που βέβαια δεν εγγυάται ασφαλή αποτελέσματα.
Αρωγός της αγάπης αυτής είναι το αχόρταγο πάθος και η άμετρη, αλλά όχι άνευρη, ψυχωτική μα και ψυχοφθόρα αντίληψη της ρομαντικής αγάπης που βασίζεται σε ισχυρά θεμέλια και έχει καλλιτεχνικά και λογοτεχνικά φιλοτεχνηθεί και στοιχειοθετηθεί από πληθώρα δημιουργών και μη.
Η αλκοολική αγάπη δεν γνωρίζει μετριασμούς και εμπόδια, περνάει αλώβητη το πέρασμα των καιρών παρότι επιρρεάζεται αισθητά και κατατρώγεται από τις μοντέρνες υλοκρατούμενες κοινωνίες. Κινείται παρασιτικά, μάχεται ανάμεσα στην τριβή των ανθρώπων, ζει μόνη εξιδανικευμένα την κάθε της ημέρα και δεν φοβάται την απόσταση ή το χρόνο. Η αλκοολική αγάπη δεσπόζει περίλαμπρη μα μοναχική στο σαλόνι της άκρατης ελκυστικότητας και του εξιδανικευμένου ρομαντισμού.
Προσφέρεται αφιλοκερδώς σε τυχερούς και σε γεννηθείς επιλέκτους από την Σχολή των αθεράπευτα ρομαντικών και των αιώνια ερωτοχτυπημένων.
Jun 14, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
εξαιρετικά
ReplyDeleteεξαίσια.(εκεί με τον Νότη γέλασα βέβαια)
ReplyDelete